29. september 2014

Leather and knit // Outfit

 Sneakers Nike   |   Kjole Bruuns Bazaar   |  Strik Just Female   |  Taske Chanel  |   Smykker Jane Kønig & Arvestykker 

Her ser i dagens kluns. På vej hjem fra min meget korte skoledag, fik jeg en ny sweater med hjem. Det var nøjagtig en som denne, jeg havde søgt, så jeg var veltilfreds med min erhvervelse. Denne uge tegner godt. Jeg har en masse aflyste moduler og stort set ingen afleveringer ( tænk at dette er en god uge, haha ) Man kan heller ikke lade være med at se frem til efteråsferien, som i den grad bliver afslappende for mig. Altså som i, at jeg INGEN planer har overhovedet. Udover at sove længe, se serier og spise. T har ikke efteråsferie og mine yndlingspiger er alle ude at rejse, såå. Anyway, så skal det nok blive godt med en break fra gym og lektier. Har I efteråsferie og hvad skal I lave? Xoxo

14 kommentarer:

  1. har du link til trøjen og kjolen? det ville være perfekt!!

    du har den lækreste stil, wow!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kjolen er desværre gammel, så den har jeg ikke et link til. Men til trøjen her ->

      http://www.stylepit.dk/just-female-sort-sea-knit-jumper-232858-4

      Og tak for din dejlige kommentar. God dag!

      Slet
  2. Lækker stik! Leder efter sådan en, så hvad er navnet på den?

    SvarSlet
  3. Så fint! Og som altid lækre billeder <3

    Kig meget gerne forbi - bycarolines.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Virkelig lækkert outfit!
    Er vild med det enkle look og halskæderne dertil :-)

    www.ourstylefix.com

    SvarSlet
  5. Åhhh er helt forelsket i din Chanel taske!!!! Har den perfekte form til en bytur - ved du hvad modellen hedder og hvor den kan købes? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også selv pretty forelsket i den. Den hedder vist Chanel mini flap bag :) Ved ikke hvor den kan købes, da jeg fik den af min mor. Knus

      Slet
  6. Elsker dette outfit - tasken måtte da også meget gerne havne i min garderobe... haha :) Virkelig lækkert og inspirerende!!! Du må meget gerne kigge forbi min blog, jeg kan altid bruge noget konstruktiv feedback :)

    knus kathrine
    blog: http://www.more-than-minimalism.squarespace.com
    bloglovin: https://www.bloglovin.com/blog/12841395

    SvarSlet
  7. Søde Nanna, hvor er du smuk! En af mine yndlingsbloggere!

    Hvor høj er du? Tænkte på hvilken størrelse jeg skal købe i sweateren ifht. højde osv... Hvad størrelse købte du?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du dog sød, det gør mig rigtig glad <3

      Jeg er 1,75, og har sweateren i en small.

      Knus

      Slet

Comments